پرونده های جنایی

پرونده های جنایی

WHY CAN'T PEOPLE JUST THINK
پرونده های جنایی

پرونده های جنایی

WHY CAN'T PEOPLE JUST THINK

Number I - Black


Black

آپدیت سوم-  آبان 97

درصد پیشرفت معما:
100%
[|||||||||||||||||||||||||||||]

Answered by GravityFalls

http://uupload.ir/files/tclx_black.png


نظرات 14 + ارسال نظر
sadra سه‌شنبه 13 شهریور 1397 ساعت 22:25

باید جوری کاغذو تا بزنین تا رمز گشایی شه

رمزگشایی کن خب

بیخیال چهارشنبه 31 خرداد 1396 ساعت 21:36

خیلی هم عالی تبریک بالاخره ١٠٠ شد

Hercules یکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت 20:39

من اینو تا کردم ولی شبیه هرم شد گفتم اشتباهه نمیدونم میشه کمک کنید؟

اگه درست رفته باشی یعنی اگه این هرم همون هرم باشه یعنی یه مرحله مونده تموم شه (یه تا)

زیاد سخت نگیر... این معما کلا اینجوریه... مورد داره... اگه عمری باشه یه روزی بی نقصشو میزارم
(البته اگه بشه )

ولی اون روزی یه ماجرایی پیش اومد خیلی شانسی یه معما باحال طرح کردم... اونو تا آخر هفته میخام بزارم اونو حل کنید چون عالیه

ali.hp جمعه 19 خرداد 1396 ساعت 09:17

شکست نور نیست؟
به نظرم رنگ بندیش واسه قاطی نشدنه و ربطی به ترتیبش نداره
اگه شکست نور باشه خط وسطی (ابی خاکستری) خط شکست نوره
به خاطر فلش , نور از رنگ بنفش شروع میشه واز خط وسط عبور میکنه و شکسته میشه اون دو تا خط قرمز هم فکر کنم نشون دهنده اینه که این دوتا یکی هستن و بازتاب همن و بعد باز تاب از خط وسطی عبور میکنه و دوباره شکسته میشه (رنگ سبز ) و خارج میشه
بالا سمت چب قسمت غلیظ هست پایین سمت راست قسمت رقیق
البته همش یه احتمال بود. فعلا درمورد رنگ قهوه ای نظری ندارم

واو... از دیدگاهت خوشم اومد

ولی اونا خطه تا ان

Lost سه‌شنبه 16 خرداد 1396 ساعت 04:47

منو یاد معمای یوروس میندازه شدید
I that am lost find me brother
save my life before my doom...
I am lost without your love
...Save my soul , seek my room
ولی اونجا باید خود شعر رمز گشایی میشد اینجا چطور ؟ با خود شعر نباید بازی کنیم؟
اگر نه اون نقطهه و خطهای رنگی رو چجور باید دقیقا رمز گشایی کنیم ؟ از روی رنگشون ؟ محل قرار گرفتنشون ؟
بکشمش رو کاغذ تاشون کنم رو خطها ؟ ولی نه مطمعنا رنگهاشونم مهمه آره ؟

اون فیلم رو دیدی که یه پسری یه دختری رو میبینه و دختره همین که چشش به پسره میوفته لبخند میزنه و همین باعث میشه پسره دو ساعت از وقته منو بگیره چون میخاد بفهمه که دلیله لبخند اون چی بود؟!
آخر فیلم هم میفهمه که فقط یه لبخند ساده بوده... همین... به قول زیگموند فروید بعضی موقع ها قضایا تو همون ظاهرشون خلاصه میشن و هیچ معنای پنهان و باطنی ندارن

miss H دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 01:44

من زبانم خیلی خوب نیست
ولی اون قسمتش که اتاق رو ترک کرد من ترجمه میکنم :اونو ندیدم هنوز, منو به واقعیت بیار دوستم ترجمه میکنه:اونو ندیدم تا تو منو به واقعیت آوردی
کدومش میشه؟؟
دلیلی داره متن فارسی نیست؟!

فارسی کشش رو نداره که جملات رو دقیق بیان کنه... یعنی اون موقع که بخای چندتا منظورو برسونی فارسی بهترین زبونه(مثل ایهام و کژتابی و جناس و... ) و اون موقع که بخای دقیق باشی بدترین زبون میشه... دلیلش اینه

حداقل انگلیسیه تو از رفیقت بهتره
اون اتاق رو ترک کرد و من اونو از اون موقع ندیدم، تو فقط منو به واقعیت بیار و من ممنونت میشم

mahdi.hp یکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت 22:44

یکم دقت کنی میتونی خیلی از احتمالا رو از بین ببری و فقط چند تا بمونه این طوری سریع به جواب میرسی
یادت نره اینو من به یکی داده بودم قبلا الان یه ساله جوابی نداره

missH یکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت 13:58

اون فلشا و نقطه چیه؟؟
گفتین متنو رمز گشایی نکنیم یعنی اون خطای رنگیو رمز گشایی کنیم؟؟
به بازی شطرنج که ربط نداره؟؟
انگار برادرش رفته تو واقعیت که میگه برم گردونید به واقعیت

Bring me back to reality = منو به واقعیت برگردون
Bring me to reality = منو به واقعیت بیار

آره دیگه کله قضیه سر اون خطاس
اون نقطه راهنماییه

fuckin stress شنبه 13 خرداد 1396 ساعت 20:43

من نمیدونم :((((

Mahd.hp@
درسته تا تهش برو

شما هم از کاغذ استفاده کن روش های قدیمی بهترین روش ان

rosy شنبه 13 خرداد 1396 ساعت 16:15

برادرش که داشته باهاش شطرنج بازی میکرده white بوده؟
اگه برادرش برگرده اونم برمیگرده به واقعیت؟
نه احتمالا
چه خوبه برادر داشتن گاهی

آره خیلی خوبه

مگه فرقی هم میکنه اسمش چیه؟

gravity falls جمعه 12 خرداد 1396 ساعت 16:42

فک نمیکنی باید یه راهنمایی کنی تا ما بتونیم چیزی بگیم چون واقعا سخته این

بخاطره همین نمیخاستم معما بزارم که محیط وبلاگ یجورایی خشک و سرد و بی روح میشه

شما بپرسید من سوالتون رو جواب میدم این طوری بهتره

به اون متنی که نوشتم توجه کنین ولی قرار نیس اونو رمزگشایی یا یه کاری شبیه این بکنین
بنظره من اون خودش تنها راهنماییه که احتیاج دارید

در هر صورت سخت نگیرید و نترسید که ضایع بشید و فکراتون رو مطرح کنین چون باعث میشه از دفعه های بعد روند معما ها یا پرونده ها رو بهتر کنم (باز جدی شدم )

mahdi.hp پنج‌شنبه 11 خرداد 1396 ساعت 04:19

یه سوال
اونی که گفتم اشتباه بود؟؟ یا درست بود این یه دونه دیگهشه؟

اون یکم مورد داشت از دوستان پرسیدم گفتن جوابش گنگه عوضش کردم

gravity falls چهارشنبه 10 خرداد 1396 ساعت 20:29

بهتر قبلی رو تموم کنی بعد بیای سراغ این

Gravity falls

aqua color چهارشنبه 10 خرداد 1396 ساعت 03:52

جونم سرگرمی
متفاوت ترین معمایی بود که تا حالا دیدم سخت ترینو خب حتی زیباترین
راهنمایی هم نداره ؟ حتی یه کوچولو ؟
رنگش کنیم سفید شه واقعی نمیشه ؟
جوابم درست نیست ولی اولین چیزی که به ذهنم رسید این بود
معمای ساده ایه یا باید چند وجهی فکر کنیم ؟
الان میگویی تو رو همون ساده ها هم باید چند وجهی فکر کنی

فعلن واسه راهنمایی زوده ... و اینکه بستگی به دیدگاهت داره ممکنه راحت باشه ممکنه به بیراهه بری و خیلی سخت شه واست
ولی طبق کامنتایی که قبلن از بقیه دوستان گرفتم اینو گفتن سخته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد